Pasen met Sela in de Basiliek groot succes

gepubliceerd: zondag, 13 maart 2016

Een volle Basiliek van Ouden­bosch geniet van Sela’s Paas­tour. Ruim 900 en­thou­siaste bezoekers genoten vrij­dag­avond van een grandioos concert van Sela. In de niet al te warme kerk zorgde de bandle­den van Sela voor een warme sfeer en wisten zij de mensen te raken met hun bekende lie­de­ren en zelfs een aantal nieuwe nummers.

Waar­schijn­lijk zal dit niet de laatste keer zijn dat zij Ouden­bosch aandoen tij­dens een concert­tour. Het publiek was zeer onder de indruk van het concert maar ook van de kerk die de meesten voor de eerste keer bezochten.

Voor foto’s van het concert klik hier.

Coördinator concerten Basiliek Willem Snij­ders