Parochiekerncommissies

Om ervoor te zorgen dat de dagelijkse gang van zaken in de geloofsgemeenschappen zo goed mogelijk doorgaat heeft het parochiebestuur onder haar verantwoordelijkheid drie parochiekerncommissies gevormd. De leden van deze commissies worden door het parochiebestuur voor een periode van vier jaar benoemd.
Door het Bisdom van Breda is een modelreglement opgesteld waarin de taken en verantwoordelijkheden van de commissies staan vermeld. De parochiekerncommissies zijn als het ware ‘de handen en voeten’ van het parochiebestuur ter plaatse.
Hoeven - Bosschenhoofd
p/a. St. Janstraat 38, 4741 AR Hoeven
De parochiekerncommissie bestaat uit:
- mw. D. Schouw, voorzitter, vrijwilligerszaken (06) - 46 65 17 50
- G. Veraart, kasbeheerder
- mw. M. Wapstra, secretaresse
- F. Matthijssen, gebouwen
- G. Verschuren, lid
Oud Gastel - Stampersgat
p/a. Korte Dreef 4, 4751 HZ Oud Gastel
De parochiekerncommissie bestaat uit:
- mw. M. Ernest, voorzitter (0165) 511 974
- mw. J. van Sprundel, secretaris
- T. Brok, kasbeheerder
- J. Frijters, lid
- mw. J. van Alphenl, lid vrijwilligerszaken
Oudenbosch - Standdaarbuiten
p/a. Markt 59, 4731 HN Oudenbosch
De parochiekerncommissie bestaat uit;
- mw. L. Bruggink, voorzitter, (06) 1241 7652
- A. de Wildt, secretaris, (0165) 312 682
- J. Schijven, kasbeheerder
- mw. J. Keulers, lid
- M. Winters, lid
- mw. J. Cassiman, vrijwilligers coördinator