Als een lopend vuurtje

zaterdag voor Pinksteren

gepubliceerd: maandag, 11 april 2016
Als een lopend vuurtje

Voor de 15e keer or­ga­ni­se­ren een aantal kerken in de regio op zater­dag 14 mei de tra­di­tio­nele fiets­tocht “Als een lopend vuurtje”.

Op de zater­dag voor Pink­ste­ren openen de ook de Lau­ren­tius­kerk in Oud Gastel en de Pro­tes­tante kerk in Ouden­bosch hun deuren weer en kan er wor­den gefietst over afstan­den van 35, 45, 65 of 120 km. Beide kerken hebben één gezame­lijk goed doel waar de vrij­wil­lige bijdragen naar toe gaan. De routes gaan langs de kerken in de regio die op die dag ook hun deuren openen voor deze inmiddels tra­di­tio­nele ac­ti­vi­teit. In elke kerk staat de koffie klaar en is er na­tuur­lijk gelegen­heid tot bezichti­ging.

Starten kan op die dag tussen 9.30 en 13.00 uur. Deelname is gratis!

Wij hopen u al fietsend te begroeten op de 14e mei.