Theatervoorstelling ‘de OmZieners’

zaterdag 9 december, 20.00 uur, Pauluskerk Oudenbosch

gepubliceerd: maandag, 27 november 2017

Op zater­dag 9 de­cem­ber wordt in de Paulus­kerk in Ouden­bosch ‘de OmZieners’ gespeeld, een voor­stel­ling van de Joseph Wresinski Cultuur Stiching. De theater­groep bestaat uit mensen die in armoede leven en ervaren theatermakers.

Samen maken en spelen ze theater dat laat zien wat mensen in armoede meemaken, wat ze denken en voelen en wat anderen van hen vin­den. In de voor­stel­ling wor­den vragen gesteld over de samen­le­ving en hoe die is ingericht, over het han­de­len van mensen met macht en invloed, en over de gevolgen daar­van voor mensen in armoede.

De voor­stel­ling begint om 20.00 uur, de toegang is gratis, maar een vrije gift na afloop is welkom